Τρίτη 13 Μαΐου 2008

Όσοι έχουνε πολλά λεφτά

Έσσιει τζιαιρό να σύρω πάνω καμμιά μαγκιόρικη πεννιά τζαι για να μεν μου ξεμερακλώνετε, αλλά κυρίως επειδή εν ειδική παραγγελιά που μένα, βάλλω τούντο τραούδι του μεγάλου Μάρκου. Αφιερωμένο με πολλύ λαβ που τα βάθη της καρκιάς μου.

Μουσική/Στίχοι: Μάρκος Βαμβακάρης
Ερμηνεία: Μάρκος Βαμβακάρης

Όσοι έχουνε πολλά λεφτά
να ξέρα τι τα κάνουν
άραγε σαν πεθάνουνε βρε αμάν αμάν
μαζί τους θα τα πάρουν

Εγώ ψιλή στην τσέπη μου
ποτές δεν αποτάσσω
κι όλα τα ντέρτια μου περνούν βρε αμάν αμάν
μόνο σαν μαστουριάζω

Αφού στον άλλονε ντουνιά
λεφτά δεν θα περνάνε
τα 'χουν και τα θυμιάζουνε, βρε αμάν αμάν
δεν ξέρουν να τα φάνε

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Χάροντα ερώτησα τον Αντρέα το MegaHz για το σιντί των HCH τζαι έστειλε με σε σένα οπόταν τωρά τι κάμνω?

Έλατο Χελιδόνι είπε...

http://www.sendspace.com/file/jioyu1

Ανώνυμος είπε...

πάστο ίντερνετ ένεσιει τα ινστραμένταλ

Ανώνυμος είπε...

Ise pou ise athkiaseros katse kame kanena update tounto blog!