Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2008

Νέος πρόεδρος ο Συντρόφκιας



Πρώτα-πρώτα θέλω να δώκω προσωπικά, αλλά τζαι εκ μέρους της Αγλαντζιώτικης κομμούνας, τα συγχαρητήριά μου στο συναγωνιστή Δημήτροβ Χριστόφσκι για την εκλογή του. Που τα σήμερα θα πιάννουμε συσσίτιο με κουπόνια, αντι ζιβανίες θα πίννουμε βότκες, εχτός που το πράσινο θα παιρνούμε τζαι με κότσσινο (θα σταματούμε μόνο στο πορτοκαλλί), οι εξάδες της κόκα κόλα θα έρκουνται σε ειδική συσκευασία η μια μέσα στην άλλη (άμαν αννοίεις τη πρώτη κόκα κόλα θα έσσιει μέσα μια δεύτερη πιο μιτσιά, μετά μια τρίτη πιο μιτσιά κ.ο.κ.) τζαι ούλλοι οι μιτσιοί υποχρεωτικά θα παίζουν μόνο Τέτρις (Тетрис). Σε τούτες τες εκλογές ακούσαμεν τα ούλλα τζαι η ΑΤΗΚ έκαμε τα παλλούτζια της χρυσά που τα πολλά μυνήματα που επιεννοέρκουνταν.

Προσωπικά το σσιέρι μου εν επίεννε να ψηφίσει κανέναν που τους θκυο. Τα επόμενα πέντε χρόνια εν ακόμα πιο κρίσιμα που τα προηγούμενα τζαι το κυπριακό εν πας την άκρα του γκρεμού (τζιαμέ που το τζύλισεν σιγά σιγά ο πινόκιο). Τα καλά του Συντρόφκια εν ότι εν πιο κατάλληλος να φέρει μια δίκαιη λύση τζαι το ότι εν να στήσει λλίο πόι στην ευρωπαϊκή ένωση όσον αφορά οικονομικά θέματα (ώντας πιο αντικαπιταλιστής) σε αντίθεση με το Γιαννάκη που ότι μας ελάλεν η ευρωπαϊκή ένωση θα το δέχετουν χωρίς δεύτερη κουβέντα. Το μεγάλο κακό του Συντρόφκια εν ότι ήταν συγκυβέρνηση τόσο τζιαιρό τζαι εν του έχω πολλήν εμπιστοσύνη, σε αντίθεση με το Γιαννάκη που μου εφάτσαρεν πιο ειλικρινής τζαι όσα είπε (π.χ. μείωση της θυτείας) είμαι αρκετά σίουρος πως θα τα έκαμνε. Όπως τζαι να σσιει, εν η πρώτη φορά που εκλέγεται στη Κύπρο ένας καθαρά αριστερός πρόεδρος τζαι τωρά εν η ευκαιρία τους να αποδείξουν τι πραγματικά μπορούν να κάμουν.

Το καλλύττερο πράμα που τούντες εκλογές εν ότι ετελλιώσαν. Ελπίζω να τέλιωσεν μαζί τζαι ο φανατισμός που εκαλιεργούσαν προεκλογικά τα κόμματα, τζαι επίσης στες επόμενες εκλογές να μεν έσσιει σημαίες ελληνικές ή ομάδων. Μίτσιο μου, καλή θυτεία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: